понеділок, 11 червня 2012 р.
модуль 11
З
усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку,
найефективнішим для навчання моїх учнів буде отриманий мною досвід
підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької
діяльності учнів.
Тому вчусь з розумінням ставитись до того, що не кожен учень може
відразу зробити так, як мені хочеться чи вивчити те, що вимагає він
нього програма... На уроках учні і вчителі знаходяться під певним
тиском розроблених кимось критеріїв оцінювання, а в методі проектів вчитель і учні самостійно можуть визначити обсяг роботи, вимоги до її
якості, темп просування тощо. Шкода, що не можна працювати так постійно
- забезпечуючи кожному учню індивідуальний темп навчання, посильний
обсяг роботи. Вчитель-фасилітатор - це основна роль вчителя майбутнього.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар