понеділок, 11 червня 2012 р.

модуль 11

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде отриманий мною досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів.  Тому вчусь  з розумінням ставитись до того, що не кожен учень може відразу зробити так, як мені   хочеться  чи вивчити те, що вимагає він нього програма... На уроках учні і вчителі знаходяться під певним тиском   розроблених кимось критеріїв оцінювання, а в методі проектів вчитель і учні самостійно можуть визначити обсяг роботи, вимоги до її якості,  темп просування тощо. Шкода, що не можна працювати так постійно - забезпечуючи кожному учню індивідуальний темп навчання, посильний обсяг роботи. Вчитель-фасилітатор - це основна роль вчителя майбутнього.

Немає коментарів:

Дописати коментар