четвер, 7 червня 2012 р.

модуль2

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання метоу проектів у навчальному процесі, а саме, його вплив на формування успішної особистості, яка володіє навичками ХХІ століття.
Навчальні проекти позитивно впливають на розвиток комунікативних здібностей учнів, розвивають критичне мислення, вміння працювати в команді на спільний результат, лідерські риси, створюють ситуацію успіху.
Для покращення навчального процесу з предмету, який я викладаю (іноземна мова) метод проектів ефективний в тому випадку, якщо діяльність учнів в проекті та захист результатів відбувається іноземною мовою. Крім того, існіють надзвичайно багаті можливості для інтеграції змісту з такими предметами, як література, музика, історія... І здається, я вже знаю, про що буде мій проект - це буде дослідження про .... дослідження!
Сьогодні був насичений день. Уточнення основних понять, обговорення того, якими якостіми має володіти сучасний випускник, робота з сервісами для ствоерння закладок, створення буклету для батьків - оглядаючись на зміст модулю, я бачу, як багато ми встигли зробити.
Я втомилась, адже навчання легким не буває. Я дізналась багато нового, адже саме для цього я тут. У мене є різноманітні відчуття, які зараз важко класифікувати, але спробую.

Немає коментарів:

Дописати коментар